Si želiš izvedeti kaj je dober »storytelling« in kako ga lahko uporabiš za prepoznavnost produkta na trgu?
Zakaj sploh pripovedujemo zgodbe?
Kaj moraš vedeti/definirati, da lahko napišeš dobro zgodbo, ki ne pusti kupca ravnodušnega in motivira?
Kateri so elementi dobre zgodbe?
Tehnika pripovedovanja zgodb je postopek uporabe dejstev in pripovedi, z namenom da kupcu oz. potencialnim strankam nekaj sporočimo. Nekatere zgodbe temeljijo na dejstvih, nekatere pa so improvizirane, z namenom, da bi bolje razložili temeljno sporočilo.
Učinkovito pripovedovanje zgodb vključuje globoko razumevanje človeških čustev, motivacij in psihologije, z namenom da občinstvo resnično ganemo.
Nekaterih tehnik se bomo dotaknili tudi na samem dogodku v živo. Kjer boste lahko na lastnem primeru kreirali zgodbo, katero boste lahko uporabili za promocijo.
Dobimo se 11.5.2022 ob 16:30 v prostorih Podjetniškega inkubatorja Perspektiva. Zaradi lažje organizacije dogodka so potrebne
PRIJAVE!Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz
Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru
»Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014
– 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno
gospodarsko rast«